هدیه ای از طرف خدا

همسرم ابوالفضل تولدت مبارک

1392/8/27 19:13
3,395 بازدید
اشتراک گذاری

زندگیت سرشار از خوشبختی و هوای تازه 

روز زمینی شدنت مبارک گلم

همسرم ابوالفضلم تولدت مبارک

از خدای مهربون ممنونم که چنین روزی رو افرید و از همه مهم تر اینکه در این روز یعنی 18 ابان 62 تورو به این دنیا دعوت کرد تا نیمه ی دیگر من باشی و من با وجودت به ارامش برسم. از تو نفسم ممنونم به خاطر بودنت .

 شب تولدت رسید و تو هنوز سر کار بودی مامان و بابام عصر رسیدن خونمون و من دختر خاله هامم دعوت کردم.و با وجود النا کوچولو کیک سفارش دادم و کادو خریدم و غذا درست کردمو...تا بتونم قدری خوشحالت کنم و خستگیه کار از تنت در بیاد .امیدوارم. 

تبریک از طرف النایی: بابایی ابوالفضل تولدت مبارک ایشالا زودی بزرگ بشم و بتونم برات کادو بگیرم و دستای خستتو ببوسم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)