هدیه ای از طرف خدا

سالگرد ازدواج

1393/2/7 14:15
267 بازدید
اشتراک گذاری

همسر باوفایم من برای همسفر شدن با تو از تمام دلبستگی هایم گذشتم، حال منم و یک بغل پر ازگلهای عاشقی، تو وعده سبز شدن دل کویر مرا دادی و بغض بی پایان مرا فرو نشاندی، وقتی باران نمی بارد تو مهربانی ببار ای گل همیشه بهار من در ثانیه های بودنت میمانم. در فصل شکست خوردنت میمانم.سه سال نه صد سال چه فرقی دارد تا لحظه دل سپردنت میمانم و دوستت دارم....

سالگرد یکی شدنمان مبارک

النای من دختر نازم امسال با وجود تو حال بهتری داشتم ومخصوصا زمانی که بابایی منو سورپرایز کردو جلو 30 نفر یه کیک گرفته بودو روش نوشته بود النا I LOVE YOU و حسابی خوشحال شدمو کلی ذوق زدم .نازنینم امیدوارم سالیان سال کنار و عاشق هم باشیم. دوستون دارم ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامانه ملیکا
16 اردیبهشت 93 17:16
مبارک باشه عزیزم ایشالله سالیان سال در کنار هم شاد زندگی کنید قدر تک تکه لحظات زندگیتو بدون عزیزم الان جونو از طرف من ببوس
مامان و بابای النا
پاسخ
قربونت برم مامانی ملیکا و نی نی کوچولو بی اسم ایشالا شما هم روز به روز خوشبختر و شادتر از قبل باشید.