هدیه ای از طرف خدا

مادرم روزت مبارک

1393/2/1 2:51
216 بازدید
اشتراک گذاری

مادرم تمام زندگیم درد میکند، دلم نوازش های مادرانه ات را میخواهد.....

دغدغه ی روزمره ام بودن توست ! نفس کشیدنت... ایستادنت... خندیدنت.... مادرم تو باشی و خدا دنیا برایم بس است.

امروز یعنی ٣١ فروردین ٩٣ روز مادر هستو این اولین سالی هست که نام مقدس مادر شامل منم میشه و از خدای بزرگ بابت این نعمتش ممنونم و حالا میفهمم مادر و مادری کردن یعنی چه و حالاس که قدر مادرمو بیشتر از همیشه میدونم و کاش میتونستم دنیارو به پاش بریزم و بابت همه ناسپاسیهام از او وخدام طلب بخشش کنم. مادرم کنارم نیستی ولی از همینجا دستو پاتو میبوسم و خدارو شکر میکنم که مادری مثل شما دارم امیدوارم منم بتونم برای النا مادر خوبی باشم. النای قشنگم تو هم بزرگ میشی و ازدواج میکنی و مادر میشی و فک کنم اونوقت باشه که تازه میفهمی انچه که الانفهمیدم.

یه دوستی بهم گفت من شیری که از مادرم خوردم یادمه و من الان بهش میگم مطمئن باش که اینطور نیست اگر فقط ذره ای از زحمات و سختی هایی که یک مادر واسه بزرگ کردن فرزندش به یاد کسی میموند اونوقت بایستی مادرانمونو میپرستیدیم

اینم از طرف النایی :مامانی جونم لوزت مبالک خوم بزلگ میشم یه عالمه کادو واست میخلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

...
1 اردیبهشت 93 17:42
شاید اونم مادرشو میپرسته...ولی در کل اون حرف یه ضرب المثل هست به معنی حافظه خوب داشتن... بله ببخشید اگر سوءتفاهم پیش اومده و من خوب متوجه نشدم. البته یکم اغراق توش بود دیگه راستی روز مادر رو هم به مادرتون تبریک میگم