هدیه ای از طرف خدا

کارای النایی تو 2 ماه و نیمگیش

1392/9/18 16:08
115 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم خیلی بامزه شدی تازگی ها دستاتو میاری جلو صورتت و باهاشون بازی میکنی اغون میگی البته بیشتر اخون میگی دائما داری دستو پا میزنی گاهی دستاتو میذاری تو دهنو شروع میکنی به خوردن و کلی  اداهای بامزه در میاری که کلی ذوقشونو میزنم وقتی بهم نگاه میکنی و میخندی هیچ غمی تو دلم نمیمونه خلاصه بهت بگم بدجوری عاشقتم و احساس میکنم بیشتر از هر چیزی تو دنیا دوست دارم وقتی شربت یا چیزی که دوست نداریو بهت میدم تف میکنیشون بیرون .انقد مشتتو محکم میگیری که به زور بازش میکنم فک کنم در اینده پولاتو خوب جمع کنی همش تلاش داری که از جات بلند شی تا دستاتو میگیریم خودتو میاری بالا که از یه بچه دو ماهه بعیده تقریبا دو ماهو نیمت بود که چرخیدی که من عکستو گرفتم و برام جالب و عجیب بود کوچولوی شیطون من امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی یدونه ی من تو الان 2 ماهو 18 روزته 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)