هدیه ای از طرف خدا

سلام دختر نازم

1393/11/9 20:25
289 بازدید
اشتراک گذاری

النای من همه هستی و زندگیه من نمیدونی که چقدر دوست دارم نمیدونی وقتی میایی سرتو میذاری روی بازوی منو بعدشم  کم کم خواب میری انگار تمام دنیا رو بغل گرفتمو دیگه هیچ ارزویی ندارم و هیچ غصه ای ندارم. وقتی که دلم از این غربت میگیره و ناخوداگاه اشکام میریزن و تو انگار همه اینارو میفهمی و شروع به بوسیدن من میکنی اونوقت همه چی یادم میره و تورو تو بغلم میگیرم. فرشته ی نازنینم همیشه برام بمون.

راستی رم گوشی قبلیمو پیدا کردم توش کلی عکس و فیلم ازت توش بود که چندتاشو برات میذارم نازگلم

پ

پسندها (2)

نظرات (1)

مهتاب
11 بهمن 93 17:19
ای جانم چقدر نازی شما خاله جون خاله جون علیرضای منم توی مسابقه عکس شرکت کرده میشه بری بهش رای بدی؟ یه دنیا ممنون اینم لینکش http://photo.ninisite.com/Showphoto.aspx?vid=2015011122090505397
مامان و بابای النا
پاسخ
مرسی عزیزم حتما حتما